så mycket kärlek

Dagen har varit aldelles för lam. Har kännt mig hyffsat trött hela dagen. Kan bero på dem 49 olika uppgifterna som mina kära lärare har gett oss. Känns super kul! Men va fan, det är bara att bita ihop nu. Det är ca 20 skoldagar kvar! hur sjukt är inte det?! Terminen springer ifrån mig och av någon anledning har jag lite panik. Känns som att turkiet kommer ganska lagom bra om 2 veckor. Det blev iallafall en mysig kvällsfika med mina kära vänner Malin, Julia och Alice. Vilka toppentjejer jag har. Sen så har jag gett mina naglar en liten vård, det behövdes verkligen! Men nu ligger jag och väntar på karljohan svampen som kommer om en liten stund.


ja. det är konstaterat. det finns bara en som du vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback