ÅNGEST

Just nu lider jag av ÅNGEST. Det är helt sinnessjukt. Jag har så fruktansvärt mycket i skolan. Och jag ska vara klar med allting tills på torsdag. För på fredag åker jag ifrån den här skit staden och beger mig mot Alanya, Turkiet i två veckor. Det kommer SÅ bra i tid. För hela min värld håller just nu på att gå under pga skolan. Jag vet att det kanske låter överdrivet. Men jag ska tala om för er att det är det minsta det är. Kanske till och med lite underdrivet.

Men det är den ena sidan av mig. Den andra sidan skriker av lycka eftersom jag har 4 dagar kvar i skolan. Sen är det SOMMARLOV.

TURKIET
PEACE AND LOVE
CANARIEÖARNA
VÄDDÖ
GOTLAND



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kommer fixa det !! Behöver du hjälp är det bara att säga till, Spanskan och Matten kan jag tyvärr inte bidra mer än en 3 åring kan.. Men det andra. Jag ska skicka eu brevettill dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback