VÄRT

Känns lite ovärt. Jag har spanska på morgonen. ingen annan typ. Dem flesta har bara haft lite information av valen i 3an. Men jag har och Amanda har haft 2 timmars håltimme nu. Och ska snart börja företagsekonomin. Känns också värt. Amanda sitter och lukatar på skolans plastblommor! Det känns däremot jävligt värt. Slutar tjugo över två idag och däretfter så drar jag åter igen iväg till gymmet och drar en vända. Jag har helt kommit in i mitt träningsmooode nu. Känns VÄRT! Och en till sak som känns värt är att jag ska till ICA väst idag och snacka jobb. Jag vet att jag sa att jag skulle dit förra torsdagen men pappa var virrig i skallen. OVÄRT.





hanna har en finne på haken. OBSERVERA! NAAAPPPP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback