som jag hade dig förut

Igår satt jag och kalle och klinkade på gitarrerna, jag har nu bestämt mig en än gång för att försöka mig på dem där strängarna. Men igår lärde vi oss iallafall Melissa Horns "Som jag hade dig förut" funniiiii. Och vi satt och spelade massa sommarlåtar. Eller inte jag bara han. Han är grym. Bäst av allt och alla. Jag satt emig precis och skulle stämma min gitarr men som det alltid gåt, dåligt! Så gick en sträng av. Och précis på den sekunden. Inget mer spelande för michelle förräns jag har köpt nya strängar.

Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men jag har haft aldelles för ont i magen för det idag + att jag fick ta FÖR mycket skit igår och känner mig bara arg. Och för det går det inte bättre. Jag ska sätta på mig mina träningskläder strax och springa iväg till gymmet. Observera springa. Sen ska jag ringa Kalle och höra hur kvällen ser ut. Och sen ska jag snacka med mallan brallan som jag lovade ringa.

22.00 + kanal 6 + Michelle = Paradise Hotel






Kommentarer
Postat av: tilda

Hahaha åhh mandi<3

Och lilla hanna ;D hahha ;P <3

Postat av: Hanna

Hahah åh vilken skönhet du hittat som kompis där på de sista bilderna får jag lov att säga

2010-01-18 @ 20:03:20
URL: http://hannaalricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback