skolan 08.17

Sitter i skolan och är sjukt tidig! Jag och kalle fick skjuts av johan till skolan idag. SÅFT. Men jag upptäckte dock att när jag klev ur bilen och tittade på  mobilen så var kl 08.03. Har nog aldrig varit i skolan så tidigt. Försöker vara här så lite som möjligt. Gårdagen var hur slapp som helst. Sjukanmälde mig på mitt jobb för tredje dagen i rad kändes så skönt. Idag går jag i skolan till kl 14.25 då drar jag direkt hem och vidare till gymmet. (mitt andra hem). Och sen får vi se var tiden går åt till. Just nu känns det bara som att jag jobbar och tränar. Aldrig någon fritid, eller jo träning numera. men nu börjar jag om 30 sek så jag lär ju springa till lektionen innan jag får en fet smäll eftersom att det är första gången jag är i tid typ.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback