mallan brallan

Efter skolan blev det inge fika, tjejerna hade redan dragit hem så vi sa att vi skulle ses ikväll istället. Jag har precis vart och gymmat i 2 timmar och nu har jag duschat och håller på att fixa mig. Måste skynda mig, alla får alltid vänta på mig. Jag är alltid segast och alltid sist. Det spelar ingen roll hur långt före jag är. ALLTID SIST. Så jag fattar egentligen inte varför jag sitter här och skriver. menmen. Malin kommer bli grymt arg när hon ser detta. mih. Påvägen hem från gymmet så fick jag ett sms av pappa...

 "Tja gumman! Hörru jag har bokat 2 vekor i turkiet i juni, och om du inte kan slita dig ifrån kalle så ta med han också!" *

Jag kommer tamig fan vara lika svettig som efter gymmet när jag kommer bli tvungen att springa hela vägen hem till Malin. GAAAAAH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback