hannabananvattenskalleeeeen

Hela dagen och hela kvällen har spenderats hemma hos familjen Alricson. Herregud vilken perfekt familj dem är, helt sjukt omtänksamma och roliga. Hanna dock.. njaaaaaa. vet inte riktigt vad jag tycker om den lilla pysen.. (;
Alltid lika kul iallafall & är otroligt glad den lilla pricken. Skoj & Stoj. Nu kom jag iallafall precis hem och ska börja plugga..? Jag vet.. på jullovet? Men har man inte skött sig i vissa ämnen så blir det på det viset. Tycker inte ett dugg synd om mig själv, rätt åt mig. Jag vill göra så mycket annat. Stanna hos Hanna. Åka till Andreas och mysa med minipöjkar. Hinna träffa pullan. Men nej, jag är så glad över dem möjligheterna jag har fått att gå i skolan. Men jag om man säger såhär, jag skulle gärna ge min plats till något barn i Afrika. Jag skulle inte precis lida av det..

Imorgon har jag tänkt att jag ska upp tidigt och träna, sen får vi se hur dagen kommer att se ut. Kanske möjligtvis en kvällsfika med den saknade Amanda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback