GULLEFJUNISEN

Händelserik dag må jag säga. Skolan var som vanligt. Ovanligt lång. Sen drog vi ner på stan, tjejerna i klassen en viss person, nej inte alls en viss person. Inte vem som helst. Utan ELLINOR WISÈN FYLLER 18 om 30 minuter!! Så vi uträttade några ärenden. herregud, min lilla ellinor fyller 18. Hur ska detta sluta! waaaaatch ouut PEOPLE!
Sen har det varit en del personliga kaos idag. Tog hela min energi så det blev inge träning för mig idag tyvär, men jag ska inte klaga. Jag har världens bästa pojkvän. Det blev donken till middag för mig och min prins och sen bar det av hem till honom och vi har suttit och spelat gitarr. Bara massa härliga sommarlåtar, ohja vad jag längtar till thaiiiiiii nu. Nu ska vi kolla på Big Daddy innan vi drar till sängs.

GRATTIS TiLL MIN KÄRASE GULLEFJUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback