made in sweden

Jag förstår inte. Jag är helt slut hela tiden. Jag tror det hänger på att skolan har börjat och jag går upp före tolv på dagarna? Jag är sjukt trött och kämpar för att hålla mina ögon uppe. Däremot så är jag alltid pigg på nätterna. Träningen gick bra, började på ett pass men kände att jag inte orkade, lite trist tycker jag, så efter 20 minuter så drog jag in till gymmet iallfall. Träffade en cooling som stod och kämpade på crossen. Såg riktigt bra ut Tilda! Skyndade mig hem och duschade, åt och sminkade mig. Sen kom pappa och hämtade mig och vi drog iväg till ICA. Ganska skön dag, inget jobb, inget plugg och ingen KALLE! nejråååå, karljohan "svampen" kommer om ett tag. Har inte hunnit träffa min käraste idag. Nu ligger jag och denise och kollar på det nya programmet "made in sweden" PRETTY FUN HAAA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback