alla är i skolan utom jag

Då var det back to hell. Känns lite trist. Men ju fortare skolan börjar desto kortare tid är det till Thailand. Men min klass är dock inte i skolan idag, känns skönt. Hade inställda lektíoner.

Kalle drog till skolan imorse och jag låg och snoosade tills han kom hem för lunch sen åkte jag med honom till stan och nu ligger jag hemma och försöker lära mig lite Winkonto. Företagsekonomi in my ass. Isag ska jag träffa lilla söta saknade ellinor. Kanske får lite hjälp av henne om jag är snäll! ikväll blir det till att jobba igen.


Kommentarer
Postat av: ellinor

HAAAAAAAAAAHAHAH, skojar du med mig?

Postat av: Anonym

HHAHAA, nej klart som fan jag inte gör hetiing!

2010-01-12 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback