WIIPEEEOUT

hahahahahahahahaha. hahahhahahha. jag kan inte sluta skratta. det går bara inte! wipeout U.S kan ju vara det absolut roligaste programmet som har gått. bara massa jättefetisar som slänger sig på bollar och studsar som om dem själva vore gummibollar! iallafall, alla ni som INTE tittar på detta underbara program måste förändra sitt liv en aning på tis - tors kl 20.00 på femman. då äre bara tv;n som gäller. iallfall för mig. hahahahaha. ojojoj.

kom hem från kalle för en stund sedan, vi kollade SÅKLART på WIIIIIIIPEOUUUT, och kändisdjungeln. vi var och handlade tacos oc massvis med godis + chips och cocacola! känner mig lite mätt i magen.. ööuöu. men kan ju inte rå för att jag är tillsammans med sockermonstret karljohan, trots att han låter som en SVAMP.. (a)

kalle har fått nån skruvlös i skallen, han tror att han på någotvis ska kunna bli värsta skatern.. haha han övar typ, nej okej han åker långboard till busshållplatsen för att lämna av mig. det är gulligt.. han är helt okej duktig. men ha tror nog han är lite bättre än vad han är (; .. baby.

sen har jag och S2C tjejerna planerat tjejmiddag här snart framöver, tror att det kommer bli i hannas palats! men i får se, längtar iallafall, för tråkigt med dem kan man fan inte ha!

men dags för lite seriöst, SPANSKA LÄXA!
sovgott kära vänner.





lite sommar bilder


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag <3 dina bilder på mig!..?

Vi får bestämma någon dag också! kunde du på lördag? hah eller vi snackar om det imorgon, var bara tvungen att kommentera inlägget(a)<3

2009-09-16 @ 23:28:49
Postat av: AMANDA - datagranne

HAHHAH KALLE!!!!! söt

Postat av: michelle

HAHHAHAH ja han är ju lite snurrig i bollen!

2009-09-17 @ 10:33:54
Postat av: michelle

mne hannaaaaaaa mina bilder på dej är uuubersnyggga! och du ska hålla snattran =D=D hahah ses snart babe <3

2009-09-17 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback