utvecklingssamtal

Vaknade kl halv tio imorse, vi gick upp och käkade frulle och sen var han tvungen att dra till skolan eftersom att han började halv elva. Själv är jag ledig idag och det känns underbart. Vi har utvecklingssamtal och det är vad hela dagen ska gå ut på så ingen på lundellska skolan kommer att vara i skolan idag. Men jag tror inte att jag ska ha mitt utvecklingssamtal för mor min kan inte komma ifrån sitt jobb.. Men det är ganska skönt eftersom då är jag ledig hela dagen och slipper åka upp till skolan i bara en halvtimme. Man får ändå inte ut någonting av dem där utvecklingssamtalen.

Nu sitter jag och kollar på "våra bästa år" det är ju bara skit program på tv nu såhär dags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback