whot?

idag var jag i skolan för första dagen på en och en halv vecka! känns jätte bra! och jag är yber glad. inte så där KUL att vara i skolan kanske.. men det är skönt att vara bland MÄNNISKOR igen! jag har ju varit som insnöad. jag har inte ens fått träffa mina tjejer. jag saknar er. J,L & M.

Skolfoto
jag säger bara skolfoto. jag fick sitta! sitta.. jag har aldrig gjort det i hela min karriär under skolgången. haha. men nån gång måste ju vara den första gången, eller? men inte min favorit precis. och intill mig hade jag ju biffen axel.. med sitt brutna ben som sa; JAG SKA HA MIN ARM ÖVER DIN!!
självklart min vän.. haha.

vad är det där för något?
helt seriöst? låg och tittade på the voice imorse och hörde om det här! och att lady har gått ut med det och att det är okej med henne. det är ju bra, men man kanske inte behöver flasha det inför tusentals människor.. haha. men det väljer hon ju helt själv i och för sig.




"sweet home alabama" på tv. hoppas ingen missade "idol" haha. det får man inte missa! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback