söndag 20.17

idag har jag legat och degat hela dagen.. kalle sov här så han har gjort mig sällskap idag också :) vi har kollat på "the dark night" och "hancook" skit bra filmer! sen gick vi till affären och handlade lite också.
det blir nog inte skola för mig imorn heller.. känner mig inte så kry ännu. men jag längtar, längtar åh jag längtar till skolan nästan.. nu är det ju skrapan igen. jag ska inte säga att jag hatade jensen, för det gjorde jag inte. jag kände mig bara inte så hemma. men det vet jag ju att jag gör på ludellska :)

jag ligger och kollar på "ensam mamma söker" hahhaha. jag tycker att det är kul. dem är så stela och "gamla" .. haha.

dålig på uppdatering nu. men det blir bättre när jag blir frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback