Min hjärna KAN fungera

Nu i början har jag trott att min hjärna har sakta men säkert börjat att radera mitt IQ ur hjärnan. Och jag skojar inte. Jag har varit helt lost när det gäller företagsekonomin och har suttit som ett frågetecken på lektionerna. MEN idag.. så trillade paletterna ner och jag förstod att jag fortfarande kan det där med att tänka. Jag har vart hos Hanna hela dagen idag och det måste vara någonting med att vi slog våra kloka, blonda skallar tillsammans! Jag är iallafall sjukt stolt över oss alrican! Och jag vet att vi sätter det här provet nästa vecka, jag kännert på mig! =)
Vi har ätit min favorit rätt hos hanna idag också, jag vet inte vad det är men jag har kommit in i något mode då tacos står överst på matlistan varje vecka.. men det var jätte gott iallafall! Vi har haft en superduper mysig dag!
Tack hjärtat. Nu sitter jag i Kalles säng och lyssnar på när han spelar gitarr :) han väntar på att jag ska bli klar med skrivandet så att vi kan börja äta våra nybakta cocosbollar och kolla på film. Så jag ska inte låta han vänta längre. Jag ska avsluta med att säga att idag är det TORSDAG. underbart. hela tre dagar kvar på helgen och jag är nöjd med den situationen. Kan inte tänka mig att någon annan är något annat?


det finns ingen som gör mig så glad som du


Kommentarer
Postat av: Hanna

Postat av: Hanna

Det gjorde vi bra du och jag! <3

Fixade i ordning så man ser hela inläggen på din blogg nu, hoppas det blev bra nu :)

2009-09-25 @ 00:06:40
URL: http://hannaalricson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Ni är verkligen super gulliga :) , tråkigt att du slutade vår klass, såg fram imot det! Kram !

2009-09-25 @ 16:49:43
Postat av: Anonym

poletterna, inte paletterna :)

2009-09-28 @ 23:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback