Michelle är tillbaka

Som ni såg tidigare idag så hade vi en liten gästbloggare här! Han heter Hannes Falck och är bror till min bästa vän, vilket sammanträffande. Haha..
Jag kom precis hem, var tvungen att gå tidigare idag för mamma bokade tid åt mig hos läkarn kl kvart i fyra. Så jag slapp den där sista och oändligt långa lektionen. Så det var ju skönt!

Imorse när vi alla kom till skolan så hade hela ligan glömt bort att vi inte hade någon engelska.. OVÄRT. Då hade man kunnat sovit i en timme till och sluppit stressa.. Men vi har ju vår räddare Amanda som bjöd hem alla på mackor med jordgubbssylt och O´boy. :) Tack gullet! Sen drog vi tillbaka till skolan och körde igång med lektionerna igen.

Nu är Kalle här och vi ska snart dra i äg ner på stan. Ciao!

 

 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback