måndag

jag och syster ligger och kollar på "svenska hollywood fruar" haha sjukt roligt! vi ligger bara och as flabbar..! senare kl 10.00 så börajar ju "Roast på Berns" yesyesyes! fast idag är det pernilla whalgren.. vad ska hon bidra med? hoppas på det bästa!

jobbig dag idag! börjad halv 9 och slutade kl 4.. trötttttttttttttt. en dag som denna räddar kaffekopparna en.. det glömde jag helt bort idag. fan. hur trött som helst när jag kom hem. läxor? yes dem har jag gjort, klappat och klart. DUKTIG!
kalle kom förbi en stund hos mig idag, men nu när han har träningar verenda jeeeeevla dag så blir det mindre att ses men man får hitta det där små timmarna mellan allt..

sen har jag ett dilemma.. jag är en blekfis! vad i .. skit också. solarium? men man vågar ju typ inte solanu med tanke på allt som stått i tidningarna och allt som vart på nyheterna. Fast iof så säger det att man får cancer av allt nu förtiden. man kan ju inte göra någonting.

sen en liten nyhet! FAMILJEN HÖGLUND FLYTTAR!.. jajamensan. vi har tittat runt lite, men vi börjar tröttna på de här gamla nu.. dags för en förnying :)









vi har kul i skolan! wiie.
kärlek, kärlek till mina kära vänner i skolan <3


Kommentarer
Postat av: Amanda

VART SKA DU FLYTTA?



ser ut som jag har en kondom i munnen... HOT!

Postat av: Hanna

åhh gulliga bilder <3<33

2009-09-15 @ 12:48:24
Postat av: michellehoglund

FÖRMODLIGEN ¨.. till salabacke någonstans.. men vi får se =D <3

2009-09-16 @ 23:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback