lördag 16.25

idag vaknade jag och kalle runt halv elva, vi hade lägenheten helt för oss själva. syster och mamma hade dragit till stockholm för att shoppa :) så vi tog det lugnt, åt lite frulle, fixade oss och gick ner på stan för att handla filmer och mat. ikväll blir vi nämligen "barnvakter" åt gustav så det blir tacos och mys som jag reda har berättat här i bloggen menmen. vi gick iallfall och köpte två filmer "godfather" och "heart break kid" har aldrig sett någon av dem, men det blir säkert skit bra. Nu är jag hemma och fixar lite sen ska jag snart dra vidare till norby för att mysa där hela kvällen. har förhoppningar om att få träffa malin och lisa också men vi får se..

höres senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback