körtelfeber

men det är ändå så typiskt mig, körtelfeber! inga pussar med kalle på 4 veckor, ingen träning på 6 veckor. men jag har ju ingen anledning till att oroa mig för att jag ska bli fet iallafall, jag äter knappt och det känns som att jag innom kort kommer att se ut som en räka.. känns lite halvt jobbigt sådär.

sen har jag något annat som tynger mina axlar enooormt. jag vet inte hur jag ska göra med skolorna. jag trivs inte på jensen. jag gillar inte deras stil som dem jobbar med. gruppredovisningar hela tiden, i varenda ämne. kommer bli ganska uttjatat. och jag kan inte säga med ord hur mycket jag saknar min gamla klass.. hanna, sara, tilda, axel och många fler..
får se  hur det blir med det.

sen har jag gjorten förändring också, klippt mig och slingat. känns skönt.

kalle har vart här hela dagen och hållt mig sällskap. han servar mig med allt, världens bästa. han pussar till och med på mig. han är SÅ sjuk han med. eller han måste vara det. fast det är så typiskt bra att han skulle klara sig. han har nog det bästa immunförsvaret! vi får hoppas på det bästa. jag älskar dig.

saknar mina tjejer också.. mallan ligger hemma och är sjuk lika så med pullan. lisa är friska fisken och går i skolan. jag saknar dem iallafall. det var länge sen..

nu lever jag iallafall på det här. PURE ACAI. alla dagens behov, fick det av pappsen. ska drickas på fast mage, alltså på morgonen. och man ska bara ha en halv deciliter. man känner sig piggare iallafall.

 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig sjukt micket! <3

(börjar bli tjatigt jag vet haha)

2009-09-02 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback