karljohan

Jag är hemma hos kalle och ska börja plugga nu.. för min del är det matte som gäller.
Idag börjar "vattenveckan" Vattenveckan är en vecka som jag, simon och karljohan kom på för ca 3 veckor sen. Detta innebär att man inte får dricka någonting annat än vatten på en hel vecka. Inte ens mjölk till flingorna går bra..? (simons påhitt) Men det är väl hälsosamt, inte sant? =)

Här kommer lite bilder på massa sköningar, eftersom vi drog hem till Amanda idag :)

den här prinsessan bjöd på mackor och sylt, det gillade hennes små paddor



sara ser rätt nöjd ut, vavava?


eller?


fan vad ni är bra


jag tror elli blev lite tokig av den där sylten?


hahahahahah


modellen själv!


jag diggar amandas pose där,


amanda <3 farmville gustav
(skämtåsido,gustav)

  

  

här har ni oss, freaks, men så grymt jävla bra.


Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHA sjukt kul att hanna dräller och NÅGON med röda naglar vill inte att hon ska det, så den håller handen under hahaha

bästa 6 sista bilderna...

Postat av: tilda

haha åhh vad snygga vi är! ;D <3

2009-09-28 @ 20:44:46
URL: http://tildawidegren.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHAHHAHAHAHA andas HAHAHAHAHAH! herregud

gillar att jag kan äta en macka utan att någon måste hålla handen under den som en haklapp<3

2009-09-29 @ 10:06:29
URL: http://hannaalricosn.blogg.se/
Postat av: Michelle

hahahahaha hannaa! <3

2009-09-29 @ 11:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback