höst

jag älskar hösten! massa folk sitter på uteserveringarna och fikar i det varma och soliga höstvädret. löven har börjat falla och dem är inte bara gröna längre, röda och gula. jag älskart! när man får gå med en lite tunnare jacka en mössa och ett par vantar, converse, såklart. kan ju vara den absoluta top årstiden enligt mig :)
jag vaknade kl halv tio idag hemma hos kalle, han skulle iväg på match och jag var tvungen att komma hem och hjälpa mamma med lite grejer idag. mina planer var ju egentligen att jag skulle plugga med hanna hela dagen och ha en mysdag med henne! men nu kanske det inte blir så :(:(:(:( it sucks!
jag måste iallafall hinna med och plugga någon timme ändå .. utan hanna :(
vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback