friday i´m in love

jag hatar fredagarna på lundellska skolan. dem kan vara det mest urtristaste, dagen är så lång och aldelles för mycket företagsekonomi.. det tar på krafterna och som jag har sagt förut så är inte fek mitt bästa ämne.. men jag har bara någon halvtimme kvar på sista fek lektionen och sen en geografi lektion kvar! sen blir det helg för hela slanten :) på tal om fek så hade vi nyss en diagnos.. jag och hanna satt som STORA frågetecken.. så vi bestämde oss för att ta atg id et här och köra plugg och BAK dag på söndag. jag älskart! sen kommer vi att vara de bästaste av dem bästa på företagsekonomi i klassen.. eller? haha. tröghuven.. eller nej inte hanna. jag.. tröghuvve.. *ledsen*
 men nu blire helg igen och michelle är super glad! hoppas ni alla får en dunder skön helg, för det kommer iallafall att min vara =) puuuuuuuuussss på ett tag!


Kommentarer
Postat av: Hanniii

När vi är tillbaka på måndag men nya kunskapar kommer vi vara överlägsna, till och med Agneta kommer ha svårt att komma ikapp! haha känn hur irronin flödar. Nej men vi får köra massa nu på söndag:D <33<3 jävlar om inte nollpunktsomsättningen sätter sig i huvudet då :) <3

2009-09-18 @ 21:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback