fek b

idag slutade jag runt halv 3 då drog jag direkt ner till stan för att möta upp malin och fika trodde jag! men när jag kommer ner då har hon bestämt sig för att sitta på en bänk i en halvtimme innan vi kan gå och fika.. spader. aja vi kom iallafall iväg till waynes, sedan kom julia, lisa och ebba förbi också :) blev en efterlängtad och mysig tjejfika. sen drog de alla tjejer utom jag och pullan så vi passade på att gå unt och kika lite på stan, hittade lite små grejer,dock inget köp idag men det kommer nog på något av grejjerna :) när jag kom hem stod maten på bordet!

nu ligger jag iallafall och pluggar företagsekonomi, fiiiiii faaaaaaaaaan säger jag bara. jag pallar inte. det ända som rör sig i mitt huvud när jag läser det är FRÅGETECKEN.. men hallå va fan det är ju mitt ämne ju. jag har ju valt det här, kom igen nu michelle. du är för slapp.. men nej jag fattar nada. kante hjälpat.

snart kommer kalle hit och drar en slagg, förmodar att det blir idol och wipeout också. kan inte aaaaaaana någe annat:) blir mysigt. men vi höres lite senare! tjingeling.

 



 
jag hatar´t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback