En liten hälsning

Dagen har varit väldans lång, idag igen. Men på ett bra sätt, det har varit en bra dag helt enkelt! som alltid nu förtiden. Vi har varit oseriösa på lektionerna i skolan, eller ja vissa.. Vi har gått in i skåp och vrålat som självaste "hulken", eller ja.. hanna. Vi har nästan ramlat ner från stolen och scenen i matsalen, eller ja.. sara. Vi har skalat ekollon som om vi vore fuckin ekorrar, eller nej. bara ellinor. hahah. Vi har skrattat åt vår kära klass S2C klassfoto. Eller nej, Michelle och Hanna har (;

Kalle kom hit en stund och gjorde mig sällskap när jag skulle till läkaren och ta prover för min lever eftersom läget är ju så att jag har haft körtelfeber och lever mår dessvärre inte så bra av det. Men det var stängt när vi kom dit, så det var helt meningslöst.. Sen gick vi och åt på mcDonalds :)
Nu är kl över åtta så det är verkligen dags för att skynda sig till soffan! IDOL!

Jag vill ge en liten hälsning till Simon som ligger hemma och är sjuk.. har inte vart i skolan på två dagar nu. Tråkigt, jag saknar dig vännen. Kry på dig lilla sjukling!



Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahah! <3

Postat av: Michelle

hahahhahah hansoooor <3

2009-09-23 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback