22.19

Ligger och snackar med Kalle i telebommen.
Jag ska berätta en kul grej! Eller den är kul för mig iallafall. Jag har nog en ganska "dold" talang. Eller det är nog inte så överdrivet många som vet om den. I 12 år har jag åkt konståkning. Från att jag var 3 år till att jag blev 15 år. Jag ha stått på isen mer än jag har stått på självaste marken. Jag har åkt konståkning mer än halva mitt liv. Och nu när skridskorna har legat på hyllan i 3 år så börjar jag sakna det. Jag kan inte rå för det. Det ärmitt liv, det har alltid varit det och jag måste börja igen. Så nu har jag bestämt mig för att jag ska ta tag i det här och köpa mig ett par skridskor. Och jag längtar, jag längtar så mycket!

Imorgon blire upp och hoppa till klockan halv nio. Eftersom att jag och Amanda har spanska på morgonen till skillnaden från alla andra i klassen som har hoppat av det. Menmen vi är duktiga och håller fast vid våra merit poäng. Vi kör på.

Idag då?
- Jag och Kalle gick och käkade på McDonalds.
- Jag fikade med Malin, Julia, Lisa och Alice.
- Klistrat på lösnaglar

Imorgon då?
- Jag ska följa med Kalle och köpa en tröja på weekday.
- Jag ska träffa Lisis.
- Jag ska försöka klara av skoldagen utan att bli irriterad på axel.



 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback