22.03

kalle kom precis hit :) vi kollade slutet på kändisdjungeln med godis, cola, chips och chokladpudding! haha. fetare kan man inte bli. men det gillar vi. kalle kom hit med några asfräcka godisar som jag aldrig har sett förut " belly beans " tror jag dem hette, och dem smakade typ olika maträtter och andra godsaker. som popcorn, jordnötssmör och lime, min mamma blev kär för andra gången i sitt liv :) hennes första kärlek var popcorn! haha nejdå. skämt och sido lilla mamma <3
blev iallafall råpetade av mina kära vänner idag :) känns bra.. eller? julia drog till landet idag och jag saknar henne redan.. jag älskar dig bästa vän.
men nu ska jag sluta vara osocial med min lilla karljohan svamp som ligger och poserar och tror han här topmodel liksom! nej skämtåsido igen. men ha en bra fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback