19.26



kalle har varit här idag och tagit hand om mig som vanligt. han har lagt upp det viktigaste jag behöver till hands också..
ansiktskräm
läppsyl
papper
datorn
mobil
hemtelefon
sockor
mjukisbyxor
termometer
alvedon och ipren

han behöver egentligen också lite kryis.. vi var på vårdcentralen och fick reda på att han har halsfluss. stackarn.

jag har inte fått i mig så mycket idag heller. en knäckebrömacka, en rostad lite yoghurt och en banan. och jag är inte ens hungrig. jag mår bara illa. jag hatar det här..

idag ringde iallafall min mamma till lundellska skolan och till jensen. jag har bestämt mig. lundellska it is! kan inte rå för det. men man ska faktiskt inte gå någonstans där man inte trivs. men det här kommer bli bra. och när jag ringde dit idag. det blir kul. amanda, ellinor, sara, hanna och tilda. jag har saknat er :)

jag förstår inte grejen med 2½ men. det är ju egentligen ur tråkigt men ändå har jag suttit och tittat på det i en timme nu. och jag gör det varje dag. det är väl något speciellt med det. jag gillar JAKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback