11.25

jag är GLAD! idag är det torsdag.. eller nej det är ju tisdag men man kan säga att det är torsdag eftersom att vi är lediga torsdag fredag! så imorn är det fredag och helg! jag gillart, nej jag älskart!
Jag sitter i skolan med mina tjejer som vanligt :):) det älskar jag också. alla håller förtillfället på att skaffa blogg och jag måste ju bara länka det där snyggingarna. Eller jag får bara länka en.. för de andra är inte klara..

tilda widegren

hanna och ellinor är på god väg! den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge!
nu har vi lunch så vi ska göra matsalen lite osäker för någon timme.



puss


Kommentarer
Postat av: tilda

Hahahaha mobbat med en länk i mitten på bara mig ju! ;P

Postat av: Hanna

Och nu ser min blogg ut som en blogg iallafall! Ska byta design när jag har tid sen :) Så nu är det bara att börja stalka mig michelle haha <3

2009-09-22 @ 19:20:58
URL: http://hannaalricson.blogg.se/
Postat av: Michelle

Hahhah hanna du vet att jag alltid stalkar dig! mohhaahaaaaaaa <3<3

2009-09-23 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback