YES NO YES NO `YES

Jag tror att jag precis har haft världens ovärdaste lektion?
Igår kom våra lärare på, efter en hel termin, att vi har haft för lite mattetimmar under början av tvåan. Och det kommer dem på NU? Så jag började morgonen imorse med spanska 08.30 till 09.50. Och då 10.15 mattelektion i en halvtimme!? Vi var 5 st på lektionen. Gruppen bestod av mig, Sara, Ellinor, Amanda och Lovisa. VÄRT. Men vi kan ju vara stolta ialla.. Men nu väntar en två timmars håltimme och sen företagsekonomi kl 1. Sen slutar vi. wey.
Imorse fick vi nybakt bröd som mamma hade stått och lagat dagen innan, det satt ju inte dåligt i kistan & jag tror jag blev helt till mig av dem eller nått? För jag glömde både nycklar och mobil till skolan. Eller så kan det bero på att jag bad Kalle packa min väska eftersom att jag var seg som vanligt? AHGRGRG! TRIST.

Raggmunk till lunch? spännande.



hannes baby


Kommentarer
Postat av: tilda

HAHHAAA, vilken bild!

Postat av: michelle

HAHA JAG VET. KLOCKREN BABY! <3

2009-11-05 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback