skola? nej tack!

igår kväll fick jag ett mer än trevligt sms från andreas lundin. Som innebar att vi är helt lediga idag!
Förutom att jag är duktig att gå på spanskan så måste jag åka till skolan kl 3 för att gå på den. men vi får ändå tillbaka våra prov så jag kan knappt vänta..

Kalle sov här och han drog nyss. han började runt halv ett någon gång, så jag har precis käkat lite frukost och ligger framför tv:n. "how i met your mother" det kan ju vara bland det bästa! 

Idag måste jag försöka plugga lite på min engelska bok, men det tar emot så sjukt hårt. Den är en jobbig rackare.. menmen. Har inte så mycket mer att skreva är rätt trött så jag ska vila lite till tror jag.. ha ha haaaaa..
nu ska jag ringa hannapanna! 

 
bara för att vi är lediga idag.


Kommentarer
Postat av: tilda

åhhh! How I met your mother! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback