Måndag kväll

Tjejerna ringde mig runt kl 16.00 och sa att dem ville gå på "This is it". Jag, även kallad "velarn", bestämde mig i sista sekund att jag skulle hänga med. Så jag, malin, julia och lisa deog dit kl 18.30. Och filmen var G..G..G..GRYM. Den var egentligen inte så bra som jag trodde att den skulle vara. MEN jag som älskar honom och avgudar honom. Det är det som gör det så stort. Han var så sjukt mäktig och det gör filmen till världens bästa!

När jag kom hem så drog Kalle på träningen som började 21.30. Han kommer tillbaka till mig kl 23.00.. Jag ska fösöka hålla mig vaken och mysa lite med baby innan jag somnar :)

Hannapanna var sjuk idag. TRIST. Hoppas att hon kommer imorgon. thi.

jag vet inte vad det är med mig. Jag vill bara sova hela tiden. och det är inte bra. ush. panik plugga nu. höreees senare

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback