jobb, IKEA & jalla

Ni vet att jg snackade med er om jobbet som jag hade vart på intervju hos? Jobbet är iallafall ProVoice. Telefonförsäljning alltså. Jag vet att ni därute kanske har mycket fördommar om telemarknaden. Men jag ska nog komma på ett sätt att övertyga er! Nej men faktiskt så är jag glad att jag har ett jobb igen, det känns skönt. Har kännts så tomt utan, och dessutom om man är van vid att ha jobb så blir man så bortskämd med att bara ha 1000 kr i månaden..? Så det är alltid skönt att ha lite extra i fickan. Jag var iallafall på utbildning idag i 2 timmar som gick bra. Mitt projekt, eller det jag ska sälja är pocketböcker. Det kommer bli kul!

Sen fick jag & denise ett ryck och ville åka till IKEA. Så vi drog med oss Kalle som smakråd och bärhjälp (?) NEJ tss. Men som en skön grabb liksom =D När vi kom hem fixade vi lite här hemma och sen var Kalle helt skakis för att han inte hade käkat något sedan kl 11 imorse, så vi drog ner på JALLA och käkade pizza & kebab. Jag klagade inte heller eftersom jag inte hade ätit något sen frukost? Vet inte varför tror det har någonting med den där sprutan att göra + att det är långt till matsalen + att jag & Hanna hade HELT andra grejer för oss.

Nu ligger jag och Kalle i min säng och ska väl snart gå och lägga oss. Imorgon är det fredag och ännu en vecka har bokstavligt talat bara runnit iväg. herregud vart tar tiden vägen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback