jag gillar inte grejen med att skriva rubriker

Har kollat klart på världens bästa program. GREYS. herregud vad bra det var idag! Till och med Kalle fastnade vid tv:n istället för fysik boken. Fast va fan, vem skulle inte ha gjort det? Nu är det "fråga olle dokumentären" inte riktigt lika bra, men det funkar.

imorgon är det torsdag, helt okej skön dag. Det bästa med torsdagen är att det bara är den sista dagen innan helgen. Och det gör att man klarar av de här jobbiga veckorna i kalle hösten. VEckorna går så sjukt fort nuförtiden, dagarna bara rinner förbi. Det är skönt och läskigt på samma gång.. 17 kan ju iof vara den tristaste åldern att vara i. Så det ska bli skönt att bli 18 snart.. 5månader!(?)

Nej nu är jag väldans trött och känner att ögonen än en gång börjar dra sig mot sitt slut för denna kväll. Och det är en dag imorgon. EN BRA DAG. Hoppas jag på. Och det känns som om det kommer bli en bra dag. Om jag inte är helt ute och cyklar.


kära karljohan "svampen" thunberg, här har ni han. min bästavän, pojkvän och det finns ingen som känner mig så bra som han. det finns ingen som får mig att känna mig så lycklig. och det finns ingen som jag har så roligt med som med honom. tack.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad läskigt, PRECIS innan jag gick in på din blogg tänkte jag på att fylla arton och att jag skulle fylla sist av alla oss hah (a)<3

Postat av: michelle

hanna! har du inte kommit på det än? JAG LÄSER DINA TANKAAAAAR =D=D <3

2009-11-05 @ 22:37:59
URL: http://michellehoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback