here we go again

Hej Hanna, Amanda, Malin, Kalle, Denise och Axel!
Anledningen till att jag endast riktar mig mot er är för att jag troligen inte har några läsare kvar. Helt förståligt! Jag är en usel bloggare för tillfället. Och det är ni inte dåliga på att påpeka. Tro mig, jag vet! Och jag har sagt det hundra gånger… jag ska bli bättre. Och jag säger det igen. JAG SKA BLI BÄTTRE. Jag kan inte lova någonting, men jag ska göra mitt bästa. Men som dem flesta vet så är ju tvåan på gymnasiet en riktig finne i röven? Och dem som inte håller med mig är förmodligen sådana där ”school lovers” Men jag känner att mina kära bästa vänner, skolböckerna, börjar svika mig. Jag känner att dem börjar försvinna ur mitt liv, vilket inte är bra för då blir det dyrt för Michelle. Si sådär 300 riksdaler/kompis eller något? Eller hur var det nu Hanna? Hanna har också mist en del sådana vänner, men sånt e livet!

Dagen har inte varit till någonting. Har skrivit etik prov så jag har kramp i händerna. 12 sidor A4! Sen kom Kalle över ett tag och nu leker jag med småflickorna diddi & clabbe. Denise har börjat klaga på mitt gäddhäng så jag får väl dra till friskis och köpa nytt kort då.. . jaja!
Ses knaaaoosbollar.

Mitt liv känns ovärt just nu, så snälla kom med en rolig kommentar?



jag har helt seriöst världens bästa klass. tack.


Kommentarer
Postat av: Hanna

HahAHA du är allt för rolig du!



Och jag skulle aldrig svika din blogg, den är beroendeframkallande<3



Vi måste börja med våran blogg snart också min käärlek! :D

Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! när jag kollade på bilden såg jag direkt personen i mitten och tänkte "FYFAN VILKEN FJANT" hahahaha sen insg jag att det var JAG! hahahaha

välkommen hem <3

2009-11-19 @ 23:35:17
URL: http://amandanotrica.blogg.se/
Postat av: tilda

Hahaha jag läser också! ;D<3

2009-11-20 @ 10:24:58
URL: http://tildawidegren.blogg.se/
Postat av: michelle

hahaha förlåt tilda! du ä en trogenjävel <3<3 gullig!

2009-11-20 @ 11:13:02
URL: http://michellehoglund.blogg.se/
Postat av: håkan bråka eriksson

måste bara på peka att jag tycker era komentarer är coola :) hahaha

2009-11-20 @ 13:06:29
Postat av: denise

hahah du kan alltid lita på mig :)

haha gäddhäng , de är bra att hålla igång , hjälper dig på traven

2009-11-23 @ 17:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback