hej tilda

Igår som sagt så hade jag Eik próv. Det kändes som om jag pluggade ihjäl mig. Men det gjorde jag typ inte. Men det känns ändå lite ovärt. Kändes som om jag inte hade behövt plugga överhuvdtaget. Jag fick iallafall tillbaka det idag. MVG. Känns bra. Alltid när det går bra i skolan så är jag yber glad överhuvudtaget, för det innebär mer saker för michelle. Mamma och pappa blir nämligen.. GLADA.

En till sak som gör mig mer än glad är att det är fredag, helg, och världens bästa dag. Jag är överlycklig när veckan är slut. Fan. Är så sjukt trött på skolan just nu.

Har företagsekonomi nu, och har precis gått igenom momsen på bokföringen? Herregud. Ska man ens kunna sådant när man är sjutton? Visst när man är gammal, men det känns lite väl kanske? Eller iof. Jätte bra att kunna det.

Det känns faktiskt somom jag börjar bli sjuk, tro det eller ej, jag är jämt sjuk jag vet. Men jag och mitt imunförsvar har inte så bra kommunikation? Hoppas på bättre tider. Ikväll vet jag verkligen inte vad som händer, Hanna ska träna på friskis, så jag ska försöka komma iväg jag med. Men vi höres senare. Ha en dunder skolfredag!


Kommentarer
Postat av: tilda

gillar din rubrik! ;)

Jättefin bild gumman <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback