fredag

Gårdagen spenderades med trevligt sällskapfrån Alice & Malin på cosmos. Gick väl hem runt kl 12.

Imorse fick jag ett sms ifrån ellinor " Är ni vakna tjejer?" Som vanligt så låg jag tok däckad i min säng hur trött som helst. Men sen fick jag någotfnatt, hoppade upp ur sängen, klädde påmig träningskläder, packade väskan och mötte upp ellinor för att gå bort till friskis och svettis! Sara skulle ha vart medverkande, men det måste ha hänt något på vägen. Efter passetpå friskis så drog vi ner på stan och kollade lite utstyrsel för ikväll. Ellinor hittade skit snyggpåmånki och jag på HM. Återstår att se ikväll.. Sen mötte jag upp max, björn och pär en stund också.
Sen lite senare när mamma och denise kom hem från innebandyn så gick jag och mamma ner på stan igen och det blev två par nya örhängen och en mascara!

Kvällens planer;
Nu ska jag göra mig iordning för att vara på tjej middag hemma hos malin kl 7.
Sen så ska jag åka vidare hem till amanda
Sova hos kalle


HOPPAS NI FÅR EN TREVLIG LÖRDAG.

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !



Vill du ha mer besökare? Anmäl dig då till "Söndagens blogg " ! Blir du en finalist läggs din länk+header upp i min blogg ! Gå direkt till inlägget här:
http://hondaremelie.blogg.se/2009/november/sondagens-blogg.html#comment



2009-11-22 @ 11:56:07
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hade du tänkt köra fredag hela veckan eller?!



Uppdatering tack <3<3

2009-11-23 @ 13:30:09
URL: http://hannaalricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback