finns det verkligen något som gör så ont?

Finns det verkligen något som kan göra så ont som att ta vaccinet? Nej så ont gör det inte, men nu i efteråt. Min arm är heeeeeelt död? den gör hur ont som helst :(:(

Har precis varit på jobbintervju. Det kändes som om det gick rätt så bra faktiskt. Jag hoppas verkligen att jag får jobbet, för det behöver jag nu och jag ska ha mycket pengar till thailand. Fortsättning följer på den här spännande berättelsen.. 

Jag kom just hem. Kalle sitter och pluggar och denise leker med datorn. Jag ska också plugga lite nu. Har faktiskt lite uppgifter att göra klart. Men också ett prov på måndag.. MÅNDAG!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket jobb har du sökt?

2009-11-04 @ 18:37:03
Postat av: michelle

ProVocie :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback