Det är freedaaaag hannaa (tisdag)

Hon har gjort det igen! den kära lilla varelsen som gör mina dager till dom bästa. Hon som påminner mig om alla viktiga saker här i livet. Hon är en blondskalle med världens finaste personlighet och hon är grym på skridskor! Hon heter Hanna Alricson! & hon har påmint mig om att det är ny dag, vilket innebär.. NYTT INLÄGG!
Jag vet. Det borde jag ju komma ihåg helt själv. Men det är mycket just nu. Så hanna är till stor hjälp! :)

Denna underbara tisdag började med skridskor på studenternas! Jag kan ju säga att jag var NÅGOT ringrostig. Men KUL var det. Speciellt med mina isprinsessor Hanna, Sara, Ellinor och Tilda. Kunde ju inte ha blivit bättre. Sen blev det att gå tillbaka till skolan, kom 40 minuter sent eftersom vi hade varit på studenternas så det gjorde inte så mycket. Det var en trist dag för det regnade, vilket innebär diet för mig och tjejerna. "Ingen mat då det regnar, alldeles för långt att gå". Idag var det lång dag för mig, jag har ju spanska. Alla tjejer är för lata för att gå kvar på det! Så jag sitter själv på dem lektionerna och roar mig. HA. Slutade alltså halv fem. När jga kom hem så var denise & hennes två kompisar & Kalle hemma. Vi lagade något snabbt att käka för att vara klara till kl halv sex för att bege oss för att jobba.. VÄRT? nej. Men nu sitter jag iallafall här hemma hos Kalle och pluggar. Klockan är elva och aldelles för mycket för att kalle ska orka upp kl 6 imorgon. Får la se hur det går. Hade tänkt att hinna ringa mina tjejer (JMLA) också. Men vet ej om jag hinner det.. :( Så om ni ser det här tjejer.
Jag ringer er imorgon & Jag älskar er.

Lite bilder från dagens idrotts lektion som jeppsoon höll i.



Jag, Ellinor, Sara & Hanna


Jag, Ellinor, Tilda & Simon


snygg tjej i röd hjälm?


Jag, Ellinor, Sara, Tilda och hmmm.. juste AXEL.

Imorgon blir en skön dag. Sovmorgon. Matte. Sluta kl 14.00. Sen ska jag, eller vill jag träffa tjejerna & så ska jag försöka hinna med att titta på någon av Kalles matcher i Allianshallen.. Godnatt.

(SNODDE HANNAS BILDER. MOHA)


Kommentarer
Postat av: tilda

Jasså, så det är Tilda på den nedersta bilden? Riktigt snygg och lik den där Hanna! ;)

Postat av: Hanna

Vadd du du är gullig hjärtat gjorde min kväll! PUSS ´:D<3 (ska vara på dig varje dag om uppdatering!)

2009-11-25 @ 22:22:08
URL: http://hannaalricson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vadd du du är gullig hjärtat gjorde min kväll! PUSS ´:D<3 (ska vara på dig varje dag om uppdatering!)

2009-11-25 @ 22:22:12
URL: http://hannaalricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback