det är fredag hannaaaaaa

Min helg var toppen! Jag orkar inte skriva så myclet om det nu, men jag kan säga att det var trevligt sällskap och riktigt lyckat. Tack malin och amanda. Och resten av alla folk!

Hanna har dragit ett klagomål om att det har vart fredag alldeles för länge här i bloggen, håller helt med henne. Eller hur var det? Och jag måste hålla med om en sak där att det borde fan vara fredag hela veckan.. så jag började idag! Man borde leva varje dag som om det vore fredag. För om man säger såhär, mitt humör ligger på 70 % glad i veckorna och 100 % på fredag, lördag & söndag. Så jag ska börja med det! Tack Hankiepank!
Jag sitter just nu hemma hos kalle, han står och lagar mat och vad jag gör borde ni ju veta vid det här laget.

Jag känner hur månaderna rinner iväg nuförtiden och om 8 veckor drar vi till thailand, jag vill bara härifrån nu. Kommer bli helt jävla underbart. Bort från Sverige! Iskalla, äckliga blöta sverige. Visst låter det bra?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Wihoo ett inlägg från min favorit michelle!

Jag ska också haka på din humördiet! Nu jäklar är det happy time all the time. Kom imorgon hjärtegull, alldeles för tråkigt utan dig <3<3

Postat av: Hanna

Idag är det tiisdag michelleee! = NYTT INLÄGG <3

2009-11-24 @ 21:47:46
URL: http://hannaalricson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback