& det är en dag kvar till helg

kom tjugo minuter försent idag igen till spanska lektionen. Jag är en riktig jävla tidsoptimist.. jag tar ju lång tid på mig, det vet jag. och hur sjutton tror jag att jag ska hinna till skolan på 3 minuter med buss? nej icke det går inte alls bra.

Igår kväll så kom först max hem till mig och sen drog vi till diöshallen för att kolla på kalleponken som hade 5 matcher. Det var trevligt, och han var duktig så lyckat! Sen åkte vi hem till mig och kollade på paradise hotel!

Idag ska jag stanna kvar en stund i skolan för att göra klart en redovisning tils imorgon. Sen ska jag åka ner på stan och käka dragon palace med max och kalle, det sitter ju inte helt fel. Skulle säga att det är klockrent faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Carolina sötnos <3

Skiit fiin blogg <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback