1/11

Kan ju inte säga att jag diggar söndagarna. Dem rent ut sagt SUGER. Men jag vet inte varför egentligen, för man är ju ledig en hel dag och de är ganska skön. Men tanken på att skolan börjar dagen efter förstör hela dagen och nästan halva lördagen. Det är en teori. Sen finns det många andra.

Jag och karl var hemma hos lisa igår kväll där det totalt spårade ur. Blir så trött på massa idioter som ska förstöra hela tiden. Så vi var väl hemma runt två tiden. Då vi började kolla på familyguy. Så det blev lunch till frukost idag igen eftersom vi steg upp runt halv två. Ovärt, men som jag redan har sagt.. söndagar?

Vi kollade på en film, har käkat lite, Spelat guitarhero och tagit det allmänt lugnt. SKÖNT. Och nu har vi precis käkat middag hemma hos kalle och ska bege oss hem till mig.

Jag känner mig inte speciellt taggad på skola imorgon.. inte alls faktiskt. Tiden gör mig ännu sugnare. 8.30-16.30. Fast en liten del av mig saknar faktiskt den lite, alla mina kära vänner och alla härliga prov som vi kommer att få tillbaka. Känns både bra och dåligt. Får la se hur det går =)







grekland 2009
kan knappt vänta till thailand 2010
men mindre än 3 månader kvar nu

ska bli så sjukt skönt.
jag har kommit på att jag verkligen inte tycker om uppsala.
jävla skitsnackar stad. ush.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback