mama´s boys och juuuull

På måndagskvällen hade jag sällskap av min prinsessa jull, vi lagade mat, köpte godis och goffade i oss till sex and the city, och till ett annat program som heter "Mama´s boys" alltså det var det sjukaste och mest patetiska jag sett! programmet handlar om 3 män som flyttar in i ett hus med 32 tjejer, och dem ska tävla om dem 3. Men inte nog med det. Med sig har de tre killarna sin mamma, som ska se till att sonen "väljer" rätt tjej. Den ena mamman var hur skön som helst och dessutom så hade hon den absolut snyggaste sonen också. Den andra mamman var helt okej, och älskade sin son mer än allt. en riktig morsgris var han.. Och till slut till den sista mamman, det första hon sa var att "han absolut inte fick välja en svart tjej, en jude eller en bimbo".. liv i luckan blev det iallafall. med full förståelse!

Efter ett tag kom malin, och sen gick vi eller ja iallafall jag och sussade, så trött, jag är alltid trött när jag kommer hem nuförtiden, skolan tar kål på mig..´nu vill jag bara ha sommar! jag tror att det är ca 13 dagar kvar i skolan nu och det lever jag för.
 


Amanda är i USA och jag saknar henne, vi alla saknar henne.
hur ska det påriktigt gå när hon flyttar dit? #"!/?"


Kommentarer
Postat av: Amanda

:( <3 jag kommer snart hem!

2009-05-19 @ 20:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback