torsdag den 14 maj, 13.58 - gott med dragster

Imorse vaknade jag och kalle upp hemma hos andreas lidman eller max löfgren, alarmet var satt på 06.00 oh det var ju bara att fet glömma. halv 8 vaknade vi och det blev stress till bussen. malin och andreas som var lediga idag låg kvar i ide. kul. skönt. man höll sig iallafall vaken om man höll ögonen öppna, så det var ina problem..
dagen började med historia prov vilket inte var det bästa för mig, gick väl sisådär.

Sitter nu på samhället oh den slutar om exakt 32 minuter! känns som en evighet..
Dragster är det som håller oss tjejer uppe nu sista halvtimmen. det är runda små godisar i alla olika färger och som smakar surt! dunder!
Hanna är också uttråkad, eller inte fan vet jag hon kanske tycker att det är skit kul att rita lejon på mitt block! haha gullet själv. Ellinor är duktig och pluggar, hon kanske känner att hon behöver öva lite på högläsning eftersom att hon sjöng sig igenom texten på spanska! och Tilda äröverlycklig för att hon fick VG på B-matteprovet, det förstår jag verkligen! grymtjobbat, garrtttiiiissss tildo!

idag ska jag träffa min mall och sen drar vi på dans!

men nu måste jag jobba! annars får jag läxa. det vill man inte ha.
puss på lilltån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback