torsdag, 19.15

hola!

konserten igår kan jag inte påstå gick bra, men helt okej iallafall! jag är stolt över att vi kom upp på den där scenen. fast iof så såg vi ju ut som värsta amatörerna, men det kan ju inte hjälpas för det är precis vad vi är.
ellinor på bas
alice, fl och jag på gitarr
den välberömda oskar falkman på tamburin
max på ttttrummor
klara på sång
och magnus (musiklärare) på piano


Här har ni låten som vi spelade
wonderwall - oasis




Vaknade upp hemma hos thunbergs idag, och vi låg kvar och snoooosade längelänge, sen bestämde vi oss för att gå upp och käka frukost, och sen  vidare hem till mig där jag började städa och så. kalle käkade, käkade och käkade :) för det är ju hans passion. kl kvart i 6 åkte han på träning och pappa, denise och hennes kompis förbi. Och nu har vi precis käkat middag.



9 månader idag älskling,
vi är helt sjukt bra tillsammans,
och jag skule aldrig klara mig utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback