tisdag - pappaaa

Efter skolan kom jag hem runt 5 ungefär, sen så väntade ja på att pappa skulle ringa.
Så kl 6 ringde han och vi gick och käkade på dragon palace! hur mysigt som helst. Sen dro vi hem och vi skulle fixa min dator som absolut inte vill göra som jag vill. jag har ingen internet uppkoppling..? härligt. Pappa och ja drog iallafall och köpte fetaste odispåsarna och offade i oss, det värsta är att det börjar bli en vana för varje dag.. fetknopp!
Pappa drog kl 10 typ och malin kom hem till mig, vi tittade på massa gammla bilder och hade det allmänt mysigt!

Jag och malin gjorde sånna dära glassar som man alltid gjorde när man var liten, ni vet sånna som man kan välja smak på själv, typ, cocacola smak, eller saft eller något liknande. så häller man i det man är sugen på, hur smart som helst! hur gott som helst!

haha en gammal klassiker
robyn - if you really want me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback