onsdag 11.41

Vi har ett sånt där hopplöst arbete i skolan som ska vara klart på måndag, som ingen har ens börjat med, och det känns lite halvjobbigt sådär.. men jag och sara gick till vår mentor nyss och berättade att vi absolut inte skulle hinna, så vi har nu fått bekräftelse på att det är lugnt om vi lämnar in arbetet på torsdag nästa vecka. dunderbra. jag har också fårr byta ämne, först hade jag klädspråk?! vad fan ska man skriva om det, känner inte precis att det är det bästa ämnet och det mest intressanta. man ska typ skriva om olika religoners klädstil m.m. men nu har jag iallafall bytt till, från runskrift till vår skrift.. inte för att det låte mer intressant än mitt förra ämne men vad gör man.. det är ju inte precis så att skolan är kul.
spanska nationella nästa tisdag också, och företagsekonomi prov på onsdag.. ja kommer att vara isolerad hemma.

ikväll är ingen vanlig kväll.. ikväll är det musikkonsert för lundellskaskolan.. jag uttrycker mig på ett sätt. hahahaha.
nej men det blir väl kul, fast jag kan ju inte påstå att vi är i närheten av bra. ingen i vårt "band" kan stå och spela. det låter helt okej när alla sitter ner och spelar, men när vi ställer oss upp så händer något och man hör knappt vilken låt det är, kan bli kul på konserten eftersom vi absolut inte får sitta ner och spela. haaaaaaa

sundlöf ligger hemma och är sjuk, det tycker jag är rätt så tråkigt, har inte träffat henne sen i lördags och det börjar gå alldeles för lång tid. + att hon imorgon åker till danmark. krya på dig älskling.

Ikväll kommer kalle, har inte träffat honom sen i måndags! jag saknar honom så det blir mysigt <3

återkommer senare om hur konserten och allting gick..
mhöglund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback