nationelltprov i matte..

jag har precis suttit i en och en halv timme och skrivit nationellt prov i matte nu, precis som alla andra ettor gjort. kan ju inte säga att jag är bäst när det gäller, det funkar bara inte för mig. Sen så vet jag att man aldrig ska snacka om provet efter man precis har skrivit det.. för det visar sig bara alltid att man har helt andra svar som alla andra.. konstigt!
man kan ju hoppas på bättre tider när del två kommer på tisdag nästa vecka. annars e jag körd.

Idag är det onsdag och det innebär plugg för min del, eftersom att vi har det sista historia provet nu på torsdag.så pluggpluggplugg. sen ska jag försöka träffa kelle en liten stund!

Och idag så drog min mamma till Norge idag så det innebär att jag kommer bo själv det kommande två vekorna, eler inte helt själv, kommer att få sällskap av malin som också kommer bo hos mig, får la se hur det går men en sak som är säkert är att det absolut inte kommer att vara lika rent hemma som det brukar vara. men jag har ju malin och hon är ganska bra på att städa! nje då men det kommer gå galant. det är jag heeeeeeeeelt säker på. kommer säkert att få två till inneboende vid namn lisa och julia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback