mysig kväll hos jönköping

igårkväll så hade jag ju absolut bestämt mig för att jag skulle plugga hela dagen, men eftersom att andreas lidman ringer och erbjuder grillad food så kan varken jag eller malin motstå det. det blir ju alltid så jävla äckligt.. hah.
igår lagades det potatis i ugnen, grillad kyckling i honungsmarinad, tzatziki egengjord av andreas, grillade majskolvar och sallad. kan inte säga att jag bara åt för att jga var hungrig, det var hur jävla gott som helst!

Efter matchen mellan sirius-AIK kom kalle också, vi pluggade ett tag men inte överdrivet mycket. eller typ inte alls, kalle och andres började dricka vin, kanske lite för mycket, men det var kul! Sen vi halv tre var det läggdags.. ush.

kraaamkraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback