lördaaaag

igår, fredag, var jag och familjen på student mottagning, väldigt trevlig och hur mysigt om helst. jag kan inte bärga mig tills jag tar studenten och få ha en egen mottagning. fan va jag  längtar! igår vare också candy! faktiskt kul, om man var där med roliga folk. bra musik, VARMT, och jäävligt svettigt. men som sagt. KUL!

idag äre lördag och jag skulle egentligen jobbat, men när jag kommer till cupido, så skicka dem hem mig efter 5 minuter.. haaahaa alldeles för sjuk för att stå där och snora. så det var ganska skönt faktiskt! tänkte ta en dag i solen och ta det lugnt inför kvällen. för ikväll blir det inte lugnt.. Dannee har fyllt år så det blir partaj för honom. kommer bli grymt kul!

nu banne mig är det sommar! ska bli 32 grader imorgon! (söndag)
och det är ju inte precis dunjackan som åker på idag heller iof. sjukt varmt!
njut av sooooooooolen
puss



systra mi,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback