fredaaaaag

gårdagen spenderades hemma hos mall med massa skönt folk, riktigt kul! jag älskar att vi har långheelg, det e dunder.
kalle och jag vaknade upp imorse hemma hos mig, och gick upp runt tio, denise, min lillasyster hade kokat aldelles för löskokta så inge ägg blev de för oss. sen tog vi det bara lugn hela dagen.
kl 3 åkte kalle hem för att senare dra på match, och jag och denise gick ner på stan för att köpa hårfärg.

kl 4 bär det av till mall där jullan också befinner sig, julia frågar hur många färg förpackningar jag köpt, och jag svarar en såklart. men dum som jag är så täcker ju för fan inte en förpackning till mitt trollhår.. så pappa får komma till willys, som ligger precis vid malin och köpa en till, eftersom jag inte hade några pengar på mig.. "&%!

menmen julia färgade mitt hår iallafall, och det har aldrig kliat så mycket i min hårbotten! jag måste vart helt stört allergisk mot den färgen! i 45 låånga minuter satt den där plågan i, och sen var det bara att skölja.
det första jag hör när jag har sköljt ur det är ; jäääävlar vilken jävla eldlåga! vem om inte min lilla prinsessa jull kom med den söta kommentaren. haha. men efter ett fönaande så ser det faktiskt inte så illa ut som julia menade på. aja.

Sen drog jull skithuset, stallet, och skulle rida som vanligt. och pär kom efter ett tag.
nu står mall i duschen och pär kollar tv, så jag ska gå ut och vara lite social med den stackarn!

un beso till min kära lisa som befinner sig i falsterbo.. jag saknar dig!

haregött!

här kommer lite bilder från påsklovet, när jag mall och jeppson var på deras sommarställe, bättre sent än aldrig.

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback